2017. nov 27.

Így készült a tortaceremónia

írta: Green Wedding Shoes
Így készült a tortaceremónia

22835253_922550211228724_1283499090_n.jpg

Pár hónappal ezelőtt láttam egy csodás külföldi videót egy tortáról. Nem számoltam, hogy hányszor, de nagyon-nagyon sokszor megnéztem. Minél többször láttam annál jobban magával ragadott a látvány. Majd pár hét múlva elhatároztam, hogy ezt meg kell valósítanom. Egész életemben szerencsés voltam, mert mindig a legjobbkor a legjobb emberekkel hozott össze a sors. Nem volt ez másként most sem. Ezzel a trenddel Magyarországon elsőként elindulni nagyon izgalmas feladat. Hamar sikerült megtalálnom azokat a szakembereket, akiknek a fantáziáját szintén megragadta a dolog és minden tudásukat latba vetették, hogy a legjobbat hozzuk ki belőle. Ahogy haladtunk a munkával, úgy tódultak az ötletek és rá kellett jönnünk, hogy egy csodás fantázia világba csöppentünk, melyben még a képzelet sem szab határt. Elvesztünk a szebbnél-szebb motívumok világában. Mindig találtunk valami szebbet és jobbat.

De egyszer csak el kellett dönteni, hogy akkor most van az a pillanat, amikor első bemutatónkat befejezettnek tekintjük. Az újabb ötleteket és az újabb motívumokat majd a megrendelőink igényei szerint fogjuk megvalósítani. 
Kevés dolog volt eddig az életemben, amit ennyi lelkesedéssel és szeretettel terveztem és kiviteleztem. A legnagyszerűbb még az, hogy a segítőimet is lelkesítette a munka, mert az a szép a mi tortaceremóniánkban, hogy másoknak örömöt ad. 
Szóval nagy-nagy izgalommal várom, hogy milyen lesz a „tortaceremónia” fogadtatása. Remélem, hogy minél több esküvőn és ünnepségen fogja ámulatba ejteni a vendégeket és az ünnepelteket is.

További érdekes cikkeket találtok itt: www.tortaceremonia.hu

Kövessetek itt: 

Facebook: https://www.facebook.com/tortaceremonia/

Instagram: https://www.instagram.com/tortaceremonia/

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/tortaceremonia-cake-mapping-829895152/

Szólj hozzá

esküvő esküvői torta esküvő2018 tortaceremónia menyasszonyitorta